terlambat update:selamat hari raya +happy birthday to me..

assalamualaikum blogger2 sekalian...

da lama rasanya sia x update blog..so siha nak story sikit pasal life siha...

1-selamat hari raya..

hari ni baru sempat nak update pasal raya..raya tahun ni alhamdulillah,menarik jugak..cuma x sempat nak bertandang kat rumah sesapa pon..huhu

biar gambar berbicara..





~musim buah la katakan~





2- Happy birthday to me..

Alhamdulillah sangat2,masih dipanjang umur,dah 22 tahun dah..bila difikir2 kan balik,dah lama siha hidup kat muka bumi Allah ni..22 tahun!! terasa sebak sangat mengenangkan 22 tahun yang siha dah sia2 kan ni,terasa masih belum menjadi hamba Allah yang 'sebenar' lagi..harap2 siha boleh jadi insan lebih bermanfaat dimasa2 yang akan datang..amin3..

siha rasa terharu sangat dengan ucapan orang sekeliling,terima kasih semua!!..11 ogos hari tu,bos siha sambut besday siha dengan cucu dia sekaligus..cucu dia lahir 11 hb,and siha punya besday 12 ogos,so sambut sekali je la..

tetiba nama jadi 'nursiha' pulak..hee






~dah macam anak n mak pulak dah,,hehe~

~


~opismate..termasuk adek siha sekali..hehe~


esoknya tu 12 ogos,kawan siha bagi cupcake kat siha..thank u syamira !!